Campagne: Gom laat organisaties stralen

Succes begint met schoon. In een bedrijf dat stralend schoon is, zullen medewerkers zich extra thuis voelen en beter presteren. En gasten zullen zich er extra welkom voelen. Het is de gedachte achter de nieuwe Gom-campagne: 'Gom. Laat uw organisatie stralen'. Gom ziet het als taak om óók inhoud te geven aan gastheerschap. Zo laten de medewerkers een organisatie niet alleen letterlijk, maar ook figuurlijk stralen. Gom maakt dus niet alleen schoon, maar levert met zijn activiteiten een bijdrage aan de core business van de opdrachtgever. Gom onderscheidt zich bovendien in de markt met het bieden van hostmanship. Het is ook daarom dat het bedrijf succesvol is in deelmarkten zoals de zorg, de leisure en de hospitality. Verder verdiept Gom zich niet alleen in de wensen van de opdrachtgever, maar ook in die van de eindgebruikers: medewerkers, bezoekers, gasten, cliënten of patiënten en zorgt ervoor dat zij zich eveneens welkom voelen. Al deze sterke punten zijn samengebald in de nieuwe campagne. De Gom-campagne ging van start op de Vakbeurs Facilitair, in januari 2014 in Den Bosch. Via persberichten en social media werd ruchtbaarheid gegeven aan de introductie. Met drie verschillende radiocommercials is de boodschap op een breed podium uitgedragen onder de doelgroep. En vanzelfsprekend staat ook de (nieuwe) website nu helemaal in het teken van het thema: 'Gom. Laat uw organisatie stralen'.