Voor lunchgasten met weinig tijd: Grab ‘n Go

Facilicom Facility Solutions (FFS) is sinds 1 januari 2013 verantwoordelijk voor de facilitaire diensten op alle 47 UWV-locaties in de noordelijke helft van Nederland. De diensten zijn vergaand geïntegreerd, maar dat gaat bepaald niet ten koste van specialistische kennis, bewijst Prorest.
In Groningen is een callcenter van UWV gevestigd. De meeste medewerkers nemen maar weinig tijd voor de lunch, al komt dat ook doordat ze vaak lang onderweg zijn om bij het bedrijfsrestaurant te komen. Prorest ontwikkelde daarom een speciaal assortiment voor deze medewerkers: 'Grab 'n Go'. Met dit assortiment kunnen gasten snel worden geholpen en toch een kwalitatief goede lunch genieten. Prorest-medewerkers die zich voor de counter bevinden, bedienen en helpen de gasten. Een mooie vorm van maatwerk, dat overigens met relatief eenvoudige middelen worden gerealiseerd. Gasten zijn zeer te spreken over het nieuwe assortiment en de andere sfeer die in het restaurant is gecreëerd. Dat heeft er zelfs toe geleid dat veel gasten hun Grab 'n Go-lunch niet meenemen, maar in het restaurant genieten.