Hostmanship als onderscheidend vermogen

Gastvrijheid en de implementatie van hostmanship binnen de organisatie zijn voor Trigion belangrijke onderscheidende vermogens geweest, zeker bij opdrachtgevers in de sector zakelijke dienstverlening. Zo is bijvoorbeeld een nieuwe overeenkomst ingegaan met de centrale organisatie van Rabobank Nederland. Trigion was al langer als beveiligingspartner verbonden aan de locatie Eindhoven en diverse lokale bankkantoren (voor mobiele surveillance diensten). Met ingang van 1 januari 2014 heeft Rabobank Nederland ook zijn hoofdkantoren in Utrecht ondergebracht bij Trigion. De nieuwe overeenkomst is Gebaseerd op de ervaring met de wijze waarop Trigion hostmanship heeft geïmplementeerd binnen de organisatie en heeft vertaald naar klantgerichte oplossingen. In overleg met Rabobank Nederland is bijvoorbeeld specifieke bedrijfskleding geïntroduceerd. Ook het vertrouwen in de centrale accountorganisatie was een belangrijk gunningscriterium. In het afgelopen jaar lag de uitdaging met name in het creëren van een uniforme dienstverlening binnen betrokken locaties. Dit is succesvol afgerond en de samenwerking wordt komend jaar verder verdiept.